torsdag 21 augusti 2008

Hurra!


Nu har jag lärt mig att ta ur bilder från min mobilkamera. Gick så bra. Så här är nu min första från tå till skaftsocka. Har repat upp tre gånger innan jag blev nöjd med hälen och tån. Men nu tror jag tekniken sitter. Det bästa är att jag verkligen gillar det här - för mig - nya sättet att sticka sockor.
Dagen har i övrigt varit ganska jäktad och det har strulat med en massa utskrifter och annat. Men den har också varit rolig och härlig och jag känner att jag vill le hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste - som erkänd expert - säga att själva skaftet, liksom fotknölen är av högsta kvalité, men pallen som då båda vilar på, liksom den ostindiska persermattan torde genast kläs om, speciellt mattan.
I övrigt fattar jag nada.

Ha en skön helg
önskar vännen Socrate

Anonym sa...

Mitt svar på din kommentar på min blogg - SÅ DU BARA VET DE :
Det var det fräckaste - vilket angrepp på mej, en av Svärrjes största aktorriteterer på stickområdet!!!
....men jag ä inte bitter jag inte !
Jag bryter bara ihop och går vidare och utbrister som jag brukar
"NÄÄ, NU MÅSTE JAG STICKA!"
STICKÄXPÄRTEN SOCRATE