måndag 25 augusti 2008

Typiskt mig

På onsdag har vi ett stort event här i min kommun och jag är delvis ansvarig för detta. Massor av generaldirektörer, en landshövding, en minister, plus en massa andra prominenser.
Har länge tänkt köpa en ny kavaj men nu är jag i en sån tidsnöd att jag får pressa och piffa min gamla. Benen är vita så jag har inlett en intensivbehandling med brun-utan-sol. Hade inte räknat med att det skulle bli sol, utan lugnt tänkt att jag kan ha strumpisar. Håret är för långt och jag trodde att jag beställt klippning tills i morgon, men jag hade tydligen bara tänkt det.
Det enda som är tjusigt är mina nya svarta lackskor.
Å andra sidan är dom verkligen jättesnygga, så jag får hoppas dom väger upp övriga brister.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj aj då missade du att sola benen i somras när det var fint väder??
Men Brun utan Sol funkar det med!

Fick tips om att gå hit till dig av Socrate...ha det gott/Ninni

www.ninni.blogg.se

Anonym sa...

Nä jag missade inte att sola benen men det känns som ganska länge sen jag gjorde det. Och som tur varså regnade det idag så det blev strumpisar. Roligt att du tittade in. Ha det gott du också!
vonna