lördag 27 december 2008

Efteråt är det värt allt

Ja, så blev det till sist. Mitt om gjorda matrum eller matsal som Socrates tycker jag ska kalla det. I vilket fall så är jag väldigt nöjd med allt det svala vita. Har kämpat och målat och målat och det är väl en av anledningarna till att jag nästan klappat ihop under hösten. Visserligen har jag haft hjälp med att sätta in den franska dörren och fönstret på gaveln men just detta att aldrig ha tid att riktigt helhjärtat ägna sig åt målandet gjorde mig knäckt och superstressad.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser väldigt trevligt ut! Och visst blev det väldigt bra med nya och större fönster. Skänken ser också trevlig ut, ihopsatt och allt :) Kram M

Anonym sa...

Ser mycket tilltalande ut i din "nya" matsal.
Härligt!
vännen Soc

Anonym sa...

Vad jättefint!!! Bra jobbat! Njut och fira!
kram kram