söndag 7 december 2008

Läget

Magen är bättre.
Stickar en del.
En dag i taget.
Längtar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

längtar efter vadå.....man är ju nyfiken i en strut...=)
sköt om dig vännen!
kram

Anonym sa...

Undrar jag oxå -prexis lika nyfiken ..."förveten" på småländska, som vännen Amonym. JULEN kanske ?
Att vännen Socrate ska sluta med sina spydiga "expärtutlåtanden", kanske?
Att di där helrätta läppstiften ska börja att försäljas i Sävsjö, så du slipper importera från the states, kanske? Jag menar de där med den rätta färgen och den rätta längden...
Hur som helst - ha de gott

hälsar innerligt vännen Socrate

Anonym sa...

Hej era nyfikna strutar.Här kommer längtanslistan:
1. Mera röda kläder.
2. Fler berlocker frå Thomas Sabo- dom är kanonläckra.
3. Mera ledig tid.
4. En härlig man.

Nöjda nu?

Kram till er bägge

Anonym sa...

...menar du möjligen
1. Tomtedräkt och skägg?
2. Såna där dingeldangelsaker att ha om handleden i ett armband för 300:- (som många killar inte fattar ett jota av...?)...i alla fall inte jag!
3. Julledigt i väntan på Dylan?
4. ????

...bara undrar alltså...

vännen Soc

Inger F sa...

Jag kan ju berätta vad JAG längtar efter så här mitt i mörkaste december:

1) Ljus, ljus, ljus
2) solsken och ljus
3) helst på någon vit havsstrand
4) med en härlig, ansvarsfull man
5) god mat och dryck, vacker musik

Varför inte en evig fest som i Mamma Mia-filmen där alla är glada, alla badar och dansar...

Kanske avviker inte detta så mycket från vad du längtar efter??

Inger i Karlstad