torsdag 2 juni 2011

En dag av drömmar

Och nu är det natt och jag ska snart sova efter en dag fylld av liljekonvaljdoft, sockstickning och jordgubbar.
Jag har också legat i sängen och tittat ut på de vackra björklöven utanför fönstret och tänkt på mitt liv och mina drömmar.
Jag är glad över så mycket; min mamma, mina barn och min syster och hennes nära och kära. Mitt jobb betyder också mycket och mina vänner.
Jag är också så väldigt tacksam över att jag är frisk; att jag har ett fint hus och möjligheterna till att leva ett rikt liv.
Jag drömmer dock om att bli äventyrligare och att resa mera.
Och så drömmer jag om en maffig ring i vitt guld. Tror jag ska göra om mina vigselringar och lite annat byrålådsguld till något riktigt snyggt som passar till mina händer.

Vacker & Lugn - Hovet

Inga kommentarer: