måndag 25 juli 2011

Att vakna ur bubblan

Det har varit fantstiska dagar på stickstämmnan i Skåne och jag har tagit många fina bilder på allt det vackra som fanns att inspireras av.
Jag har lärt mig mycket spännnade också.
Men i dessa dagar är det svårt att blogga glättigt och glatt om allt det roliga när Norge har så tunga dagar.
Någon gång under stämman sa jag att det är som att befinna sig i en bubbla när man är där. Allt är berusande och man går mellan mat, sömn och kurser. Allt sammanvävt av en stor gemenskap.
Och när man kommer hem så är det lite tomt ett tag innan man kommit in i de vanliga gängorna.
Men just nu är det extra tomt och konstigt eftersom en galnings verk har satt en stor, våt yllefilt på hela livet.
Jag återkommer med bilder när det känns läge för det.

Inga kommentarer: