lördag 9 maj 2009

Snygga va?

Idag har jag varit lamslagen av trötthet. Var nämligen i Ullared igår med min bästis M. Och sånt sätter spår i ens kropp. Har ont överallt och man kan tro att jag varit på träningsläger i friidrott.
Och för all del, man kan nästan tro det för det kräver ju en del att köra en knökafull kundvagn i hällande regn och åska.
I alla fall; vitsen med att åka till Ullared är inte så mycket själva Gekås utan skoaffären som finns utanför.
Där kan man köpa modellskor för bara ett par hundra kronor om man har storlek 36/37.
Vilket jag har.
Så igår fick fyra par följa med hem.
Och här kommer bilden på de läckraste av dom.

2 kommentarer:

Lilla Lobelia sa...

Superfina! Beundrar att du orkar, shopping är inte min gren... Men förstår att du tycker dessa var värda besväret!
Tur att du får komma till jobbet i morgon o vila upp dig ;)

vonnaponna sa...

Ja vännen, det är tur att man får komma till jobbet, sett ur alla aspekter...