onsdag 19 augusti 2009

Dagen idag

Ungefär så här:
Massor av jobb att göra på förmiddagen men kom aldrig till skott riktigt. Istället många samtal både fejs to fejs och i telefon.
Skön promenad till bästa lunchstället där jag käkade med mina älsklingsarbetskompisar. Skrattade mycket.
Efter lunch gjorde jag allt jobb jag skulle gjort på förmiddagen. Sen en rask promenad till ett möte.

Väl hemma hade jag fått ett fint brev med spännande innehåll. Åh vad kul det är med riktiga handskrivna brev. Blev så glad. Sen åkte jag till bästisen som fyller år idag och gav henne hennes paket. Också roligt.
Sen direkt till kvällen stickafé där det var gott fika och roliga sticksamtal. Och jag fortsatte sticka på sjalen som jag redan nu älskar.

Man kan också sammanfatta dagen så här: En toppendag.

Inga kommentarer: